tirsdag 10. april 2012

Konfirmasjon: Sweet Pea Stamps

Om ikke så lenge er det tid for konfirmasjon. Jeg har laget mange konfirmasjonskort de siste dagene. 
Her kommer et av dem.
Det stilige motivet er fra Sweet Pea Stamps. Jeg har kjøpt det hos Hjerteboden
Motivet er malt med distress ink, refiller. Deretter har jeg pyntet med glitterlim.
Bak motivet ligger det en tag. På denne har jeg stemplet "til konfirmanten" med et stempel fra stempelglede.
Jeg har som vanlig svertet kantene med distress ink, og sydd rundt kantene med symaskin.
Mønsterarkene er fra Pion. Disse får du også kjøpt hos Hjerteboden
Blomster og roser fra Magnolia og Wild Orchid Crafts. 
Tusen takk for at du besøker bloggen min.

7 kommentarer:

June sa...

Helt vidunderlig! Nydelige farger og pynt!
Klem, June

Ann-Charlotte's blogg sa...

Så ljuvligt och fantastiskt färglagt...
Kram

Anne sa...

Nydelig, så lekkert fargelagt motiv, og flotte papirer og pynt. :)

Klem, Anne.

Ida sa...

Dette var rett og slett vakkert!:)) nydelig malt motiv i sart farger. Fint med tag bak!:))
Ida

Torill sa...

Nydelig konfirmasjonskort!Herlig motiv og flott pyntet!
Torill

Aina sa...

Aldeles nyyyyydelig! Så flotte farger og detaljer :)

Kristine sa...

Kjempefint kort!!
Nydelig blåfarge du har brukt :)