torsdag 20. november 2008

Julehandel med Sarah Kay

Det har vært stille her på bloggen en stund nå. Ble forkjølet i sist uke, men nå er jeg heldigvis på bedringens vei. Når forkjølelsen forsvant kom også lysten til å lage kort tilbake. Jeg har endelig fått laget julekort av motivene jeg malte for noen uker siden.

Motivet på dette kortet er fra julekolleksjonen til Sarah Kay. Har som vanlig brukt Distress Ink på motivet. Blomstene kommer fra Prima, jeg kjøpte de på salg i fjor. Pyntearket er også fra ifjor, vet ikke hvilken produsent det kommer fra.

Jeg har hatt som mål å ikke kjøpe nytt kortlagingsutstyr før jeg hadde laget 20 kort (en del av shoppestoppen inne på rubberstampsforum). Endelig har jeg klart det, så defor blir det nok litt juleshopping fremover. Flere av kortene jeg har laget blir lagt ut i bloggen i løpet av de nærmeste dagene.

2 kommentarer:

Elin Osa Søreng sa...

Så gøy å se nye fine kort hos deg! vært innom flere ganger- så følger med deg, hehe... Godt du er frisk igjen! Sjelden fine kort du lager!!!! Ha en fin helg!

Anonym sa...

I am extremely impressed with your writing skills and also with the layout on your blog. Is this a paid theme or did you customize it yourself? Either way keep up the nice quality writing, it’s rare to see a nice blog like this one these days..