torsdag 13. november 2008

Julekort

Endelig er jeg kommet igang med julekortproduksjonen. Dette kortet har motiv fra Whiff og Joy. Det er malt med Distress Ink. Har brukt Distress Ink; Vintage photo, rundt kantene på motivet og paneler. Det runde tekststempelet er fra Aud Design.

Rundt hovedmotivet har jeg brukt glitterlim. Snøkrystallen er stanset ut med qk. Jeg vet ikke hvor pyntepapiret kommer fra, men det er vertfall fra ifjor.

Siden jeg sist måned kjøpte litt for mye kortlagingsutstyr, fant jeg ut at jeg måtte bruke opp en del av det jeg har, før jeg kjøper nytt. Derfor har jeg meldt meg på en shoppestopp-utfordring inne på Rubberstampsforumet. Målet er å lage 20 kort før en kjøper noe nytt. Til nå har jeg laget 9 kort. På pulten på hobbyrommet ligger 11 ferdigmalte motiver til julekort. Nå gjelder det bare å få satt de sammen til kort. Utvalget av pyntepapir med julemotiv er heller dårlig, så her gjelder det å bruke fantasien...

3 kommentarer:

Elin Osa Søreng sa...

Kjempeflotte kort!!! Håper det er ok at jeg har lagt til en link til bloggen din....
Mvh Elin

Kirsten Aune sa...

Kjempeflott julekort, Audhild!!

Så heldig du er som har så mange ferdigmalte motiver liggende. Skulle ønske det var meg... ;)

Klem fra Kirsten

Lene Aase sa...

Kjempeflott julekort, ble så fint med glitteret:)

Klem fra Lene:)