mandag 10. november 2008

Regn

Hva passer vel bedre enn et kort med jente og paraply når det regner og blåser ute?
Planen var at kortet skulle leveres til forrige ukes oppgave hos Sukkersøtt, siden jeg har brukt tekstil på det, men jeg har vært så opptatt med andre ting de siste dagene så jeg rakk ikke ta bilde.Motiver på kortet er fra WoJ. Det er malt med Distress Ink. Pyntepapir fra Paper Adventures; Old MacDonalds Farm, Rouge-deGarance og Imaginisce. Swirl-stempel fra Rhonna Farrer.

Kortet er pyntet med primablomster i forskjellige farger. I midten på blomstene har jeg brukt metallpynt fra Unik Hobby. Metallcharms er kjøpt samme plassen. Har brukt blonde, fra Kort og Godt, på den ene siden av kortet.
Tusen takk for at du besøker bloggen min.

1 kommentar:

Anonym sa...

I’m not that much of a online reader to be honest but your blogs really nice, keep it up! I'll go ahead and bookmark your site to come back in the future. All the best