torsdag 20. januar 2011

BnW~snowbaby collection

Hei alle sammen!
Her er et av kortene jeg fikk publisert i desemberutgaven av Ett trykk. Jeg laget et vinterkort med et av stemplene fra den nyeste kolleksjonen til BnW. Motivet er stemplet på 300 gr akvarellpapir med svart blekk. Jeg har malt motivet med distress ink, refillers.

 Motivet er stanset ut med en spellbinder dies. Rundt alle kanter har jeg svertet med distress ink, og deretter sydd på symaskin. Jeg er nesten blitt avhengig av symaskin til kortene mine. Bak motivet ligger en stor kakeserviett.
Borden er stanset ut med en Magnolia dies. Kortet er pyntet med blonder, halvperler, charms, tyll, snøkrystaller og roser. På rosene, snøkrystallene og deler av motivet har jeg påført glitterlim.
Ønsker alle en fin dag. Tusen takk for kommentarene dere legger igjen.
To read this text in english,  please take a look here

5 kommentarer:

Anne sa...

For et kjempenydelig kort, herlig motiv og veldig lekkert pyntet. :)

Ha en flott kveld.
Klem, Anne.

Anonym sa...

Oh wow girl!! You're attention to detail just amazes me!! I love it all!! What can I say? Gorgeous coloring, embellies, lace, colors, papers...see? I love it all!! HUGS

Gina K sa...

Wow, simply stunning. There are so many beautiful things about this card that I don't even know where to start. Love it!

Christina C. sa...

This is an extraordinarily beautiful card....exquisite details and fabulous coloring!

Anonym sa...

There are certainly a number of details like that to take into consideration. That is a great point to deliver up. I offer the thoughts above as basic inspiration but clearly there are questions like the one you deliver up where crucial thing might be working in honest good faith. I don?t know if best practices have emerged around things like that, but I am sure that your job is clearly identified as a fair game. Both boys and girls feel the impression of just a moment’s pleasure, for the rest of their lives.