fredag 21. januar 2011

Magnolia~Bursdagskort

Her er et Magnoliakort jeg laget sist uke. Pappa hadde bursdag, da måtte han jo få et kort. Kortet er et mappekort, men det viser ikke så godt på bildet. Inni var det plass til gavekort.

Jeg valgte Edwin fra Magnolia som motiv på kortet. Har malt med distress ink, refiller. Kantene er svertet og deretter sydd med symaskin. Teksten er laget ved hjelp av klistremerker. Hjertene er stanset ut med qk, deretter svertet og dekorert med glitterlim. Også fotohjørnene er laget med en qk dies.

Båndet jeg har brukt holder kortet sammen. Jeg har også pyntet med bronsefargede rondeller. Disse er kjøpt på ebay. Bak motivet ligger to biletter og en del av et noteark.
Ønsker alle en fin fredagskveld

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hey sweetie!! This is really precious hun!! LOVE your colors, layout and the stars look fabulous! ;) HUGS

Christina C. sa...

OMG...this is sooooo stunning. Edwin is positively charming and colored to perfection. Ohhhhhh...the details on your card are sooo special. This card is a work of art!

Debbie Dolphin sa...

Oh he is so sweet. I still have to ink him up. Simply stunning xxxx
love Debbie xxxx

Anne sa...

For et knallflott kort, herlig fargelagt Edwin (jeg syns har er så vanskelig å male!!), og resten av kortet er utrolig fint. :)

Ha en flott lørdag.
Klem, Anne.

Anonym sa...

Fantastic site. A lot of useful information here. I’m sending it to some pals ans also sharing in delicious. And naturally, thank you in your effort!