tirsdag 11. januar 2011

Hjertebodens julekortutfordring

Her er det første kortet mitt til Hjerteboden's julekortblogg. Målet med bloggen er å starte tidligere med julekortene slik at vi unngår alt stresset rett før jul. De som deltar i utfordringen hos Hjerteboden og klarer å lage 3 kort i måneden er med i trekningen av en premie. Det er fremdeles mange dager igjen av januar, så det er bare å begynne med julekortene.

 Det er faktisk gøy å lage julekort i januar (noe jeg aldri hadde trodd). Jeg er ferdig med de 3 bidragene jeg skal lage denne måneden, så det blir nok flere oppdateringer i bloggen fremover.

Så var det tilbake til kortet mitt. Motivet er fra 2010 julekolleksjonen til Magnolia. Jeg har malt med distress ink, refiller. På vingene og blonden på kjolen har jeg dekorert med glitterlim, star dust. Motivet er stanset ut med spellbinders. Bak motivet har jeg brukt en blondeserviett. 
Mønsterarkene er fra Melissa Frances. Jeg kjøpte en blokk med mønsterark hos Hjerteboden før jul. Syntes det var på tide å ta arkene i bruk nå. Klistremerkene jeg har skrevet "god jul" med er fra Kaiserkraft. Blomstene er fra Prima. Jeg har hatt de liggende i flere år, men knapt brukt de før nå. Godt å få brukt opp litt "rester".
Ønsker dere en fin dag. Tusen takk for besøket i bloggen min.

3 kommentarer:

Anne sa...

For et nyydelig kort, jeg elsker fargene og den flotte pynten. :)

Klem.

Anonym sa...

Hei, fant deg hos Hjerteboden og synes du lager helt nydelige kort. Har blitt inpirert til å bruke Magnolia stempler som jeg ikke har brukt før. Gleder meg til å følge deg.

Lou sa...

Hi! a very pretty card and Tilda looks just lovely(great colours).
hugs Lou.xx