fredag 14. januar 2011

Julekort nr 2 i januar

Jeg fortsetter med julekortene mine. Her er det andre for denne måneden. I tillegg til å legge dette ut i Hjertebodens julekortblogg har jeg laget dette som et DT bidrag for Belles n' Whistles. Jeg synes det er helt supert å lage julekort selv om julen er over. Dersom dere tar en tur innom julekortbloggen til Hjerteboden finner dere masse inspirasjon.
Så tilbake til mitt kort. Motivet er fra Snowbaby kolleksjonen til Belles n'Whistles. Jeg har malt motivet med distress ink, refiller. Deretter har jeg svertet kantene med distress ink, walnut stain. Jeg har også brukt litt gltterlim. Motivet er stanset ut med spellbinders. Pynten rundt den ytterste sirkelen er liquid pearls.

Mønsterark fra Vibeke Spigset og Magnolia. Jeg har laget mønster på kartongen med Magnolia dies. Den søte blonden er fra Hjerteboden. Kortet er pyntet med halvperler, roser og snøkrystaller.
Ønsker alle en fin fredagskveld. For mer inspirasjon med stempler fra BnW ta en titt innom bloggen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oh wow girl!! This is just GORGEOUS!! I really love your lace trimming and your coloring is fantastic!! Great idea to do the Christmas cards right now hun!! TSF! HUGS

Ida sa...

Nydelig! Flott motiv. Liker godt disse papirene fra Vibeke!:)
Ida

Anonym sa...

Pretty part of content. I simply stumbled upon your web site and in accession capital to say that I acquire in fact enjoyed account your blog posts. Any way I’ll be subscribing on your augment or even I achievement you access persistently fast.