onsdag 22. oktober 2008

Halloween

Syns denne hAnglargutten var så søt at jeg bare måtte lage ett til kort med motivet. Denne gangen har jeg laget et 15x15 kort i motsetning til det andre litt lenger ned på bloggen, da jeg laget mappekort.

Motivet er stemplet med svart vannfast stempelpute og malt med Distress Ink. Har stiplet med svart penn rundt kanten på motivet.
Kartongen er svart Bazzill bling og oransje Bazzill. Endelig fikk jeg brukt et bling ark som jeg har hatt liggende lenge. Lurer egentlig på hvorfor jeg kjøpte denne typen kartong, bruker den neste aldri. Syns den vanlige typen er finere. Papiret med spindelvev er fra Making Memories. Inni har jeg laget ett hvitt panel, stiplet rundt kanten og stemplet en edderkopp fra Magnolia.
Tusen takk for at du besøker bloggen min. Legg gjerne igjen spor etter deg.

2 kommentarer:

Camilla sa...

Kjempestilig Halloweenkort!! Ble skikkelig flott med svart og oransje!:)
Klemmer fra Camilla.

Bente sa...

Heisann! Takk for koselig helsing på bloggen..Da går fint hos oss, småen e relativt flink å sove om natta så da er eg rimelig fornøyd. Mindre flink om dagen så eg får nok ikkje så masse tid til kortlaging og sånt. Synd eg ikkje fant på da tidligare når eg hadde hatt tid te å gjera meir... :-) Kortene dine er nydelige som alltid - prøver iherdig å studere teknikkene, men føler eg mangler litt på kreativiteten, men det kommer kanskje med tiden... Klem