fredag 31. oktober 2008

Julekort

Det nærmer seg jul, men julekortproduksjonen her i huset går forferdelig seint. Jeg er ikke inspirert til å lage julekort, enda jeg har tittet innom mange blogger, der det vises frem fantastiske kreasjoner. Julekortinspirasjonen har uheldigvis ikke smittet over på meg enda. Et av de få julekortene jeg har laget er dette, med motiv fra WoJ. Det ble ikke helt som planlagt.

Når jeg stemplet opp motivet hadde jeg klart å stemple det skeivt, jeg så det ikke før jeg var begynt å male, dermed var det bare å fortsette malingen og tenke ut hvordan det kunne brukes. Løsningen ble å skråstille motivet. Jeg gjorde enda en tabbe da jeg skulle montere sammen delene. Da jeg hadde limt på blonde øverst og nederst så jeg at jeg hadde satt den på feil i forhold til pyntearket med panelet bak. Dermed viser nesten ikke et av pyntepapirene bak...
Papirene har jeg funnet i restekassen, de er nok fra ifjor, jeg vet desverre ikke hvilken produsent de kommer fra. Metallcharmsen jeg har brukt, fikk jeg som "takk for handelen" i en eller annen nettbutikk engang.

2 kommentarer:

Bente sa...

Du er altfor kresen - kortet var da helt nydelig!! God helg til dere også! Klem

Inger-g sa...

Jeg synes dette kortet var kjempeflott, jeg! Å sette ting på skråss gjør jeg rett som det er...
Men jeg later som det er planlagt... :-)

Ha en flott uke.

inger-g
:-)