torsdag 30. oktober 2008

Sarah og kyllingene

Er noen dager siden jeg har oppdatert bloggen nå, men her kommer det endelig et nytt kort. Dette kortet har motiv fra Sarah Kay. Jeg fant det i samlingen min med opptrykte motiver, vet ikke hvor jeg har fått det fra.
Motivet er som vanlig malt med Distress Ink. Har utvidet samlingen min med refiller, så nå har jeg litt flere farger å velge i. Dermed slipper jeg å blande så mye, noe jeg ikke er flink til.
Pyntepapirene er fra Imaginisce, Melissa Frances og Graphic 45. Kortet er pyntet med bånd som er festet med en nål fra Kort og Godt. Charms fra Unik hobby, blomst fra Prima. Har også brukt bling og brads. Pyntehjørnene på kortet er stanset ut med qk.
Har brukt Distress Ink, Vintage photo, på kantene av trykket og pyntepapirene.


Tusen takk for at du besøker bloggen min.

5 kommentarer:

Janne sa...

Oi dette var veldig fint. Stilig med distress på kantene av mønsterark. Som vanlig veldig fint malt;)

Camilla sa...

Nyydelig Sarah kort!! Flotte farger og så fint med blingen:)
Klem, Camilla.

Hege-Annie Simonsen sa...

Nydelig kort!! Herlig med de lyse fargene! :o)

Takk for kommentaren i bloggen min. ja, en del jobb med de slides kalenderne, men det var verdt det synes jeg! Fine julegaver.

Ha en fin dag! Her ligger jeg syk og har vært det siden i går... Stor klem, Hege

Maya sa...

Åhhhh *sukk* så nydelig kort!
Lekre duse farger og nyydelig malt!!

Ha en flotters fredag,
klemmer fra Maya :)

Norunn sa...

så flotte kort du lager!
Gratulerer så mye med DT-jobb, gleder meg til å se hva du lager:)