torsdag 2. oktober 2008

Sukkersøtt utfordring #9

Ukens utfordring i Sukkersøtt laget av gjestedesigner Bibbi. Her er oppgaven:

1. Kortet/prosjektet skal ha minst 2 bretter
2. En eller flere snøkrystaller
3. Bånd og bling
4. Det skal komme tydelig frem at det er et julekort/prosjekt.

Her er mitt bidrag

Jeg har laget et mappekort med 2 bretter på selve kortet og trekkspillbrett i lomma. Hovedmotivet på kortet er fra den høst/vinterpakken til Hanglar og Stanglar. Motivet er malt med Distress Ink. Teksten er fra Aud Design.

Har stanset ut 2 snøkrystaller med qk og satt de sammen med en splittbinders i midten. Har montert bånd bak snøkrystallene. Limt små bling i "sølv" på kortet. Rundt motivet har jeg brukt glitterlim. Pyntepapir fra DaisyD's og Imaginisce.

7 kommentarer:

Bente sa...

Fantastisk flott kort! Nydelig med blått! Det er helt klart jule-favoritt-fargen min ihvertfall:=)

Camilla sa...

Her var det mange lekre detaljer!:) Så stilig med glitterlim rundt motivet!!:)
Klem, Camilla.

Joanna sa...

Skikkelig vinterkort dette her:)

Nydelig med glitter og flott snøfnugg.Lekre papirer også.


Klem fra Joanna

Sianba sa...

nydelig julekort du har laget, lyseblå julekort er bare sååå nydelig! Og du er kjempeflinkt til å fargelegge! :-)

Tonje sa...

Så koselig julekort du har laget til utfordringen. Jeg elsker blått på julekort jeg også. Dette var veldig vakkert!!

Maya sa...

Åhhh dette var bare såå nyydelig!
Lekre farger,herlige detaljer og nyydelig malt :)

Takk for att du deltar,
Klem fra Maya :)

Nancy sa...

Beautiful!