søndag 19. desember 2010

BnW adventskalender: Telyskort

I dag åpner vi luke 19 i adventskalenderen. Det er snart jul og jeg holder fremdeles på med noen små juleprosjekter. Julekortene er ikke helt ferdige, dersom jeg ikke blir ferdig til jul så sender jeg romjulskort i stedet. Til kalenderen inne hos BnW har jeg laget et telyskort med plass til 6 lys. 
Motivet på kortet mitt er fra den nyeste snowbaby kolleksjonen. Jeg synes de er kjempefine alle sammen, vel verdt å kjøpe et eller flere av dem.Jeg har malt motivet med distress ink, reinkers. Har også brukt glitterlim på motivet. Mønsterborden på kanten av kortet er stanset ut med en Martha Stewart punch.
Kortet er pyntet med roser og snøkrystaller. Snøkrystallene er også stanset ut med en Martha Stewart punch. Deretter har jeg påført glitterlim i fargen sølv. Tags inni kortet er laget med Magnolia doohickey.
Dersom du vil være med i trekningen av en overraskelse fra Belles n' Whistles ta en tur innom bloggen.

6 kommentarer:

Janne sa...

Såå nydelig dette var. Skikkeleg julete men herlege fargar. Perfekt fargelegging!
God søndag!

Anne sa...

Så kjempenydelig!!
Jeg elsker den punchkanten, ønsker meg så en sånn selv. :)

Nina sa...

Nydelig telyskort :)

Christina C. sa...

OMG....IS THIS GORGEOUS!!!! Love your beautiful candle card....absolutely phenomenal!!!!
Wishing you a wonderful holiday season!

Riet sa...

So gorgeous,I love the image and your papers.

Hugs Riet.x

Anonym sa...

A few things i have observed in terms of laptop or computer memory is there are features such as SDRAM, DDR and the like, that must match up the features of the motherboard. If the computer's motherboard is reasonably current and there are no os issues, modernizing the memory space literally usually takes under 1 hour. It's one of several easiest laptop or computer upgrade processes one can think about. Thanks for expressing your ideas.