søndag 26. desember 2010

Et nytt julekort også i dag. Jeg har brukt mye tid på hobbyrommet mitt i desember. Jeg har laget ca 40 julekort,  det tok tid, men var gøy. Nå har jeg tatt en liten pause i kortlagingen, men det varer nok ikke lenge før det flyter med papir og stempler igjen.

Kortet jeg viser i dag har motiv fra 2010-kolleksjonen til Magnolia, Tilda som spiller fiolin. Dette er et motiv som er raskt å male. Kjolen til Tilda har kun fått litt farge ytterst i kantene, deretter har jeg pyntet med glitterlim.

 Mønsterpapirene er svertet med distress ink, walnut stain, deretter har jeg sydd på symaskin. Jeg husker ikke hvor mønstepapirene kommer fra. Tekststempelet jeg har brukt kommer fra Stempelglede. Motivet er stanset ut med en spellbinder dies. Rundt bølgekanten har jeg brukt liquid pearls.
Kortet er pyntet med blonder, halvperler, roser og andre blomster.
Ønsker dere en fin dag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

WOW!! What a gorgeous card!! So pretty with the details and the coloring!! I love it!! TFS!! Hope you had a lovely Christmas my friend!!HUGS

Kathy sa...

GORGEOUS Audhild. I really love the brightness of the card and it is stunning with this image. Love all your details too!
:)Kathy

Anonym sa...

Thanks for the a new challenge you have uncovered in your post. One thing I would really like to comment on is that FSBO interactions are built as time passes. By bringing out yourself to the owners the first saturday and sunday their FSBO will be announced, ahead of the masses commence calling on Friday, you develop a good relationship. By sending them equipment, educational components, free reports, and forms, you become a great ally. Through a personal fascination with them and also their circumstance, you develop a solid relationship that, most of the time, pays off if the owners decide to go with a realtor they know and also trust - preferably you.