lørdag 25. desember 2010

Magnolia: Julekort

God jul alle sammen. I dag her jeg tenkt å vise enda et av julekortene jeg har sendt. Motivet på dagens kort er nydelige Tilda, fra Magnolia.

 Jeg har som vanlig malt med distressene mine. Motivet er også pyntet med glitterlim i fargen star dust. Rundt kantene på mønsterpapirene og kartongen har jeg svertet med distress ink, walnut stain. Jeg har også brukt symaskin på kortet.
 Mønsterpapirene er fra Vibeke Spigset og Maja Design. Mønsterborden er laget med en dies fra Magnolia. Kortet er pyntet med blonder fra Hjerteboden og roser fra Wild Orchid Craft. Pynten med perler kommer fra Kort og Godt. Granbar stanset ut med en Martha Stewart punch
Tusen takk for at du besøker bloggen min

2 kommentarer:

Lillians Blogg sa...

Nydelig kort Audhild. Flott alt du lager synes jeg.

Er "temmelig fersk" i Bloggeverdenen jeg da, men det kommer seg vel ettersom man lærer.

Fortsatt GOD JUL til deg og dine.

KLEM

Anonym sa...

I would like to thnkx for the efforts you have put in writing this web site. I am hoping the same high-grade web site post from you in the upcoming as well. In fact your creative writing abilities has inspired me to get my own web site now. Really the blogging is spreading its wings rapidly. Your write up is a good example of it.