søndag 1. august 2010

DT- Ladybug: Hello sunshine

To read this text in english. please take a look at the Ladybug and Friends blog

Jeg har laget et nytt kort for Ladybug and Friends. Denne gangen har jeg brukt et av de fine stemplene designet av Elisabeth Bell. Det er fra Autumn 09 collection. Viss du tar en titt her ser du at det snart kommer flere nydelige stempler. Jeg gleder meg :)

Tilbake til dagens kort. Motivet er stemplet på 300g arkvarell kartong med archival ink, black. Deretter har jeg malt med distress ink, refillers. Rundt kantene på stempelmotivet og pyntepapirene har jeg svertet med distress ink i fargen walnut stain, deretter har jeg sydd med symaskin.
Alle pyntepapirene kommer fra Ladybug and friends, det samme gjør kartongen. Kortet er pyntet med blomster (fra Ladybug) og roser. Jeg har også stanset ut en tag og pyntet denne med charms. Bak motivet har jeg brukt en blondeserviett. Blomstene er påført glitterlim i sølv. Den koselige teksten er også fra Ladybug.

Ønsker dere en fin søndag. Jeg skal bruke litt av dagen til kortlaging :)


5 kommentarer:

Christina sa...

That's a wonderfull card Audhild! Love the colouring!
Hugs Kristel

Anne sa...

Kjempeherlig! :)

Lill sa...

Nydelig!

Kathy sa...

Gorgeous!!!! Love this!!! Cool how you used that vintage paper as a tag ~ looks so pretty!
:)Kathy

Anonym sa...

Thanks for your post. What I want to say is that while looking for a good on-line electronics go shopping, look for a internet site with complete information on critical indicators such as the personal privacy statement, security details, any payment options, and also other terms along with policies. Often take time to look at help along with FAQ pieces to get a better idea of how a shop performs, what they are capable of doing for you, and exactly how you can make use of the features.