søndag 8. august 2010

WoJ- Bryllup

Det er fremdeles sommer og bryllupstid. Jeg har laget et nytt bryllupskort. Håper dere ikke er altfor lei, synes jeg kun har oppdatert bloggen med bryllupskort de siste månedene. Det kommer et kort til i samme kategori, i løpet av uken (sånn at dere er advart). Denne gangen har jeg brukt et motiv fra WoJ. Det er egentlig 2 stempel som jeg har maskert sammen.

Jeg har malt med distressene mine igjen. Dressen i black soot, brudekjole og slør i tattered rose. Jeg har også pyntet sløret og brudebuketten med glitterlim. Alle kantene på pyntepapirene og motiv er svertet med distress ink, og sydd på symaskin.
Kortet er pyntet med halvperler, blomster og blonder. Pyntepapirene er fra Maja design og Melissa Frances.

Ønsker dere en fin søndagskveld. Tusen takk for hyggelige kommentarer.


5 kommentarer:

Christina sa...

That's a beautifull card Audhild! I love your colouring job!!
Hugs Kristel

Mieke sa...

Such a cute card, the stamp is so sweet!

Camilla sa...

Herlig bryllupskort Audhild! Nei blir aldri lei dine kort, bare kjør på med flere!!;)
Ha en fin kveld!
Klem, Camilla

Ida sa...

Blir ikke lei! Dine bryllupskort er jo så fine!;:)
Ida

Anonym sa...

Thanks for these guidelines. One thing I also believe is the fact credit cards featuring a 0% monthly interest often lure consumers in with zero interest rate, instant acceptance and easy on the net balance transfers, nevertheless beware of the number one factor that will probably void your 0% easy neighborhood annual percentage rate and also throw you out into the very poor house rapidly.