torsdag 12. august 2010

Magnolia- Havfrue Tilda

Se på Tilda som havfrue. Er hun ikke søt? Motivet er fra sommerpakken til Magnolia. Jeg gikk uheldigvis glipp av denne pakken, men fikk tak i motivet likevel. Nå er dette og resten av stemplene fra sommerpakken kommet i butikkene, så mulig det blir en ny handlerunde på nettet :)

Tilda er malt med distress ink, refiller. Jeg har brukt fargene vintage photo, tattered rose, walnut stain, spun sugar, victorian velvet og weathered wood. Rundt alle kanter har jeg sydd med symaskin og svertet med distress ink i fargen walnut stain.
Jeg vet ikke hvor gratulerer stempelet kommer fra. Alle pyntepapirene er fra Maja design. Når jeg var på ferie tidligere i sommer kjøpte jeg så mange mønsterark at jeg har sikkert nok frem til jul :) Men kjenner jeg meg selv rett så er det alltid noe nytt jeg har lyst på... Blir vel mer shopping likevel. Blomstene/rosene på kortet kommer fra Wild orchid craft og halvperlene fra ebay.


14 kommentarer:

Christina sa...

Wowww Audhild just a stunning card! Really like the soft colouring!
Hugs Kristel

Anja´s kortkreasjoner sa...

Så mye lekkert du lager :)
Min første tur innom bloggen din, men ikke min siste :) La meg til som følger og la deg til på bloggen min
Gleder meg til å følge deg.
Klem fra Anja

Toneloni * Tonje sa...

Å så lekkert!!!! Nydelige farger

Klem
Tonje

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa...

WOW!!!! Utrolig lekkert kort... Liker alt ved det... Fargene er nydelige og motivet er flott fargelagt!

Klem

Riet sa...

What a beautiful card,I love the image and the colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.xx

Hanna sa...

Åh, detta kortet var ju bara sött som socker Audhild! Älskar dom lugna, harmoniska färgerna och alla vackra detaljer.
Och Tilda är ju så söt, och din färgläggning helt perfekt.

Kram från Hanna

Christina C. sa...

OMG....what a fantastically gorgeous card!!!!! Tilda is colored to perfection and your details are over the top GORGEOUS!

Kathy sa...

Gorgeous card!!! Love your mix of things always!! Such pretty subtle colors and details!! Adorable image!!
:)Kathy

Heidi sa...

Tilda som havfrue var bare råstilig :))
Nydelig fargelagt og lekkert pyntet!!

Klem fra Heidi :)

Bente sa...

Wow - dette var aldeles nydelig - utsøkte detaljer og kjempeflotte farger :)
Shopping får vi aldri nok av ;) trenger et større hus så jeg får plass til alt (hi hi)
Ha en nydelig sommerkveld!
Klem, Bente

Tuppenshobbyblogg sa...

Lekkert kort og du har fargelagt motivet så flott.Flotte farger og pynt ;0)
Du er bare knallflink !!

cafty lil pixie sa...

This is such a beautiful card! I love your work, I'm a follower of your wonderful blog, :) Hugs Hayley xxx

Anne sa...

Kjempenyydelig kort, flott dekorert! :)

Anonym sa...

One thing I would like to say is that before getting more computer memory, have a look at the machine in which it would be installed. If the machine is running Windows XP, for instance, the memory threshold is 3.25GB. Putting in more than this would simply constitute a new waste. Make certain that one's motherboard can handle the upgrade quantity, as well. Thanks for your blog post.