fredag 20. august 2010

WoJ: En søt liten elefant

Jeg har laget et nytt kort med trykk av en søt liten elefant. Det er en stund siden jeg har laget kortet, men har ikke hatt tid til å oppdatere bloggen før nå. Ferien er over for store og små, dermed blir det mindre tid til kortlaging. Men jeg har noen kort liggende på datamaskinen som ikke er publisert enda. Det kommer forhåpentligvis flere oppdateringer om ikke så altfor lenge.

Tilbake til kortet mitt. Motivet kommer fra WoJ. Jeg har hatt det liggende ferdigmalt en stund, men ikke fått laget kort av det. Jeg har malt med distress ink, refillers. Fargen jeg har brukt på elefanten er black soot.

Kantene rundt motivet og pyntepapirene er svertet med distress ink. Deretter har jeg sydd rundt med symaskin. Sirkelen er trykket ut med spellbinders og pyntet med halvperler.

Mønsterpapir er fra Melissa Frances. Noe av pyntepapiret fant jeg i resteskuffen. Innholdet i skuffen øker for hver gang jeg lager kort. Snart er det fullt. Kortet er pyntet med bånd og roser fra wild orchid craft. Granbar er trykket ut med en Martha Stewart punch.


Ønsker dere en fin kveld.



6 kommentarer:

Christina sa...

A wonderfull card Audhild!
Hugs Kristel

Åse-May sa...

Eit kjempeherligt kort...:):)

Pysselbus sa...

Åhhh, vackert kort! Jättefina färger och sött motiv!

Anne sa...

Kjeempeflott!
Nydelige farger og herlig 3d-effekt.

Riet sa...

What a beautiful card.

Hugs Riet.xx

Anonym sa...

Thanks for your content. One other thing is that if you are disposing your property yourself, one of the concerns you need to be alert to upfront is when to deal with property inspection accounts. As a FSBO owner, the key concerning successfully transferring your property and also saving money in real estate agent commission rates is information. The more you understand, the simpler your property sales effort will probably be. One area in which this is particularly crucial is reports.