søndag 22. august 2010

Magnolia: Julekort i august

Jeg vet at det fremdeles er noen måneder til det er jul, men jeg har altså begynt på julekortene.. Har sett at mange kortlagere har holdt på med julekort siden januar. I år håper jeg å unngå stress, men kjenner jeg meg selv rett blir jeg vel sittende å lage julekort i siste liten dette året også. I fjor laget jeg mellom 70 og 80 julekort og de fleste ble ferdige i november/ desember. Alltid er det de kortene jeg skal sende selv som blir laget i siste liten :( Solgte mange kort på messe i fjor.

På dette kortet har jeg brukt et Magnoliamotiv fra i fjor. Jeg har malt med distress ink, refiller og pyntet med glitterlim. Sirkelen er også svertet med distress ink, walnut stain.

Tekststemepelet er fra Stempelglede. Sirkelen er stanset ut med spellbinders. Jeg har pyntet med halvperler og sydd rundt. Pyntepapirene fant jeg i restekassen.

Den store rosen er fra Hobbyhimmelen. Blad fra Papirloftet (kjøpt for lenge siden). Roser fra wild orchid crafts. Rosene er pyntet med samme glitterlim som jeg har brukt på motivet.

Ønsker dere en fin søndag.



6 kommentarer:

Bente sa...

Så nydelig julekort, flotte farger og detaljer. Har bare klart ett julekort foreløpig, men var innom Papirgleder i går og kjøpte litt av de nye julepapirene så kanskje jeg skal kaste meg over de i dag :) Ha en kjempefin dag ;)
Klem, Bente

Jannicke og Irmelins korthobby sa...

Kjempefint julekort, flotte farger!!!
Jeg kom nesten i julestemning her.

Anne sa...

Kjempenydelig!
Skikkelig flotte papirer og pynt. :)

Riet sa...

What a wonderful card,I love the image and your papers.

Hugs Riet.xx

Therese sa...

Nydelig julekort du har laget, i ordentlig flotte julefarger. Motivet er helt skjønt og flott fargelagt. Flotte blomster også. Ingen dum idè å starte med julekortlaging nå nei, vet akkurat hvordan det blir seinere. Selv har jeg lagt ut mitt første for året på bloggen min i dag. Ta en titt da vel! ;)

Anonym sa...

Thanks for your post. One other thing is individual states have their own laws that affect house owners, which makes it very, very hard for the Congress to come up with a whole new set of guidelines concerning foreclosed on house owners. The problem is that each state features own legal guidelines which may interact in a negative manner in relation to foreclosure plans.